Opinie o Nas
Certyfikaty

E-Gazela Biznesu 2014 2015 2016 i 2017
Od 2014 roku nieprzerwanie na
liście LAUREATÓW!


ALLEGRO!

Mamy ponad 4000 komentarzy POZYTYWNYCH na allegro SPRAWDŹ! ZOBACZ NASZE AUKCJE!

PayU

Płacę z PayU

 

Prawo do odstąpienia od umowy - zwrot towaru

Jeżeli Produkt z jakichś powodów niespełnia Państwa oczekiwań mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy  lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Przykład: 


Złożyliśmy zamówienie w e-sklepie w dniu 05 stycznia, zamówieni dotarło do nas w dniu 06 stycznia, przesyłkę odebrliśmy i właśnie od tego momentu liczony jest termin na zwrot towaru tj. 14 dni kalendarzowych. Zgodnie z ustawą konsumencką zwrotu towaru możemy dokonać najpóźniej do 20 stycznia. po tym terminie sklep może nam odmówić przyjęcia zwrotu.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, tj.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.

Przykład:

Jeżeli podczas zakupu mieliśmy do wyboru  przedpłatę z przysyłkę kurierską za 5 zł, a wybraliśmy przesyłkę za pobraniem w kwocie np 20 zł, otrzymamy zwrot w wosokości ceny towaru + 5 zł.

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/koszty/

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Natomiast jeżeli konsument otrzymał rzeczy w związku z umową to należy wpisać:

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres RGC s.c. Elżbieta gołebiewska Rafał Gołebiewski ul. Nadarzyńska 86, 05-825 Grodzisk Maz , niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni (decyduje tu data nadania przesyłki)


JAK PRZYGOTOWAĆ PRZESYŁKĘ DO ZWROTU?

Proszę o wypełnienie formularza zwrotu oraz podanie w nim danych do zwrotu środków

http://www.otosklep24.pl/wfoou-inf-13.html

Przedmmiot oraz wszystkie akcesoria proszę dokładnie wyczyścić i niezwłocznie  wysłać na adres:

RGC s.c.

Ul Nadarzyńska 86

05-825 Grodzisk Maz
tel. 222 668 730

Do produktu proszę dołączyć  fakturę/paragon.

Produkt proszę wysłać w oryginalnym opakowaniu wraz z wszystkimi akcesoriami oraz dokumentacją (instrukcja itp).

Oryginalne opakowanie proszę owinąć folią lub spakować w dodatkowy karton,
tak aby list przewozowy nie został naklejony bezpośrednio na kartonie.


Czy wszystko co zostało zakupione przez internet mamy prawo zwrócić?

3.4 Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od

umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

 

3.5 Zgodnie z art. 34 Ustawy o prawach konsumenta:

1. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy;

Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

  1. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (chyba że zachodzi przypadek określony w art. 34 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta);
  2. 3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Mamy nadzieję, że powyższe infirmację rozwiawają Państwa wszelkie wątpliwości, jeżeli jednak jeżeli pojawią się jakiekolwiek pytania prosimy o kontakt, chętnie pomożemy!

Pozdrawiamy 
Zespół otoSklep24.pl!

Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.