Microsoft Office Professional 2007 BOX PL 2PC
LICENCJA DOŻYWOTNIA
Specyfikacja |
Producent | Microsoft |
Wersja | BOX PL |
Pakiet zawiera |
|
Stan pakietu | OTWARTY - gwarancja aktywacji i rejestracji w MS |
Opis | Pakiet Microsoft Office 2007 Professional zawiera: Word, Excel, PowerPoint, Outlook z dodatkiem Bisiness Contact Manager, Publisher, Access |
Liczba użytkowników | 1 |
Liczba stanowisk | 2 |
Wersja językowa | PL |
www | link do specyfikacji / strona producenta |
Na produkt wystawiamy fakturę marża
Pakiet Microsoft Office Professional 2007 to kompletny zestaw narzędzi tworzenia zawartości i zarządzania danymi. Dzięki dostępnym programom można wydajniej pracować i poświęcać więcej czasu na sprawy związane z marketingiem oraz obsługą potencjalnych i aktualnych klientów. Łatwe wyszukiwanie i używanie właściwych funkcji Nowy i bardziej intuicyjny interfejs użytkownika w aplikacjach pakietu Office Professional 2007 pomaga w szybszym i łatwiejszym korzystaniu z dostępnych funkcji. Menu oraz paski narzędzi dla różnych zadań są automatycznie wyświetlane w zależności od używanej funkcji. Lokalizowanie, zarządzanie, nadawanie priorytetów oraz obsługa dużych wolumenów wiadomości e-mail Nowa funkcja ustalania kolorów dla kategorii w programie Microsoft Office Outlook 2007 pozwala na łatwiejsze sortowanie wiadomości e-mail oraz zarządzanie nimi. Zaawansowane funkcje wyszukiwania natychmiastowego przyspieszają wyszukiwanie najważniejszych informacji. Ulepszona technika blokowania wiadomości-śmieci oraz technologia zabezpieczająca przed wyłudzeniami poufnych informacji pomagają filtrować niechciane wiadomości e-mail i są pomocne w skoncentrowaniu się wyłącznie na istotnych informacjach. Bardziej efektywne zarządzanie czasem i zadaniami Za pomocą nowego paska zadań do wykonania w programie Office Outlook 2007, możesz konsolidować swoje zadania, odpowiednio oznaczać wiadomości wymagające dalszych czynności oraz planować spotkania w jednym widoku. Integracja zadań z kalendarzem została ulepszona, na przykład w celu przydzielenia czasu do zadań wystarczy zastosować technikę przesuwania i upuszczania. Pozwala to na lepszą organizację pracy. Zarządzanie informacjami o aktualnych i potencjalnych klientach w jednym miejscu Program Microsoft Office Outlook 2007 z dodatkiem Business Contact Manager wprowadza funkcje zarządzania kontaktami w małych firmach do środowiska programu Office Outlook 2007. Teraz możesz śledzić, przeglądać i kontrolować elementy związane klientami bezpośrednio w programie Office Outlook 2007. Elementy te mogą stanowić dane kontaktowe, wiadomości e-mail, zapisy rozmów telefonicznych, informacje o spotkaniach, notatki, dokumenty oraz materiały zeskanowane lub przekazane faksem. Lepsze zarządzanie potencjalnymi klientami i możliwościami biznesowymi Program Microsoft Office Outlook 2007 z dodatkiem Business Contact Manager pozwala na zarządzanie potencjalnymi klientami oraz szansami biznesowymi w jednym miejscu. Możliwe jest rejestrowanie danych kontaktowych, historii komunikacji, rozmów telefonicznych, notatek, dokumentów oraz innych materiałów. Możesz też prognozować oraz finalizować sprzedaż z wykorzystaniem rozbudowanych funkcji tworzenia raportów wzbogaconych o nowe funkcje filtrowania. Innowacyjna technika portalu zapewnia skonsolidowany widok informacji o aktualnych i potencjalnych klientach, aby pomóc w lepszym podejmowaniu decyzji i ustalaniu priorytetów zadań. Samodzielne tworzenie i publikowanie wysokiej jakości materiałów oraz zarządzanie nimi Program Microsoft Office Publisher 2007 pomaga w zapewnieniu wysokiego poziomu rozpoznawania marki firmy. Możesz łatwo udostępniać projekty graficzne i elementy zawartości do używania w różnego rodzaju dokumentach. Program Office Publisher 2007 aktywnie pomaga w procesie tworzenia i publikowania opracowań przeznaczonych do drukowania, wysyłania w wiadomościach e-mail oraz umieszczania w witrynach sieci Web. Za pomocą nowych narzędzi i dzięki bardziej ścisłej integracji z innymi produktami systemu Microsoft Office możesz zarządzać dystrybucją materiałów marketingowych, a także śledzić efekty podejmowanych czynności. Bardziej efektywne zarządzanie działaniami marketingowymi Program Office Outlook 2007 z dodatkiem Business Contact Manager pomaga w zarządzaniu pełnym cyklem kampanii marketingowej. Możesz tworzyć listy adresowe i dostosowywać do indywidualnych odbiorców materiały w formie drukowanej bądź elektronicznej, utworzone wcześniej w programach Publisher 2007, Microsoft Office Word 2007 lub zapisane w formacie HTML. Programu Office Outlook 2007 z dodatkiem Business Contact Manager można następnie użyć do śledzenia reakcji i ich oceny, tak aby wyznaczyć poziom efektywności kampanii marketingowych. Szybsze tworzenie dokumentów i prezentacji o profesjonalnym wyglądzie Nowe elementy programu Office Word 2007, takie jak funkcje szybkiego formatowania i bezpośredniego przeglądu, ułatwiają tworzenie bardziej profesjonalnych dokumentów. Możesz teraz w prosty sposób ponownie wykorzystywać zawartość, stosować profesjonalne formatowanie i szybko sprawdzać dokonane zmiany. Program grafiki prezentacyjnej Microsoft Office PowerPoint 2007 udostępnia bogatą bibliotekę możliwych do dostosowania układów slajdów, a także nowe narzędzia do tworzenia złożonych wykresów, diagramów i tabel. Zmiany można szybko przeglądać, co wspomaga tworzenie dobrych prezentacji. Nowe style w aplikacjach systemu Microsoft Office zapewniają spójny wygląd dokumentów tworzonych w programach Office Word 2007, Office PowerPoint 2007 oraz Microsoft Office Excel 2007. Analizowanie informacji w celu podejmowania lepszych decyzji Program Office Excel 2007 oferuje nowe narzędzia, które zapewniają bardziej efektywne filtrowanie, sortowanie i wizualizowanie informacji biznesowych, również w formie graficznej. Nowy zestaw predefiniowanych stylów, obrazy dostępne w systemie Microsoft Office, a także zintegrowane elementy graficzne w programie Office Excel 2007 pomagają szybko zapewniać spójny i profesjonalny wygląd arkuszy kalkulacyjnych. Jeśli zachodzi potrzeba bardziej zaawansowanych analiz, można skorzystać z ulepszonych i łatwiejszych do utworzenia widoków tabeli przestawnej i wykresu przestawnego. Uproszczone tworzenie bazy danych oraz raportów Program Microsoft Office Access 2007 umożliwia łatwe tworzenie nowych baz danych bez konieczności posiadania doświadczenia w tym zakresie. Biblioteka z predefiniowanymi aplikacjami bazodanowymi stanowi pomoc przy tworzeniu baz danych dotyczących informacji biznesowych, takich jak dane dotyczące środków trwałych, zestawień wydatków lub zamówień klientów. Do utworzenia raportu wystarczy pojedyncze kliknięcie. Następnie można użyć ulepszonych narzędzi do filtrowania, sortowania i grupowania danych, a także do tworzenia sum częściowych. |
Kod Producenta
269-10281
Średni czas realizacji zamówienia
24 h
Zastosowanie
Pakiet do użytku w domu oraz w firmie w celach komercyjnych
Wersja
BOX UPG + Podstawa aktualizacji (docelowo pełna wersja pakietu)
Pakiet zawiera
Pudełki BOX z kluczem licencyjnym, 2 x hologramowe płyty instalacyjne, certyfikat autentyczności, broszury/instrukcje , Podstawę do uaktualniania pakietu office
Opis
Microsoft Office Professional 2007 to rozbudowany pakiet programów biurowych. Zestaw umożliwia szybkie i łatwe tworzenie lub zarządzanie dokumentami, arkuszami kalkulacyjnymi, prezentacjami, pocztą e-mail, listami kontaktów, bazami danych, publikacjami oraz materiałami marketingowymi. Wersja ta zawiera ulepszone, względem poprzednich edycji, menu oraz narzędzia, w tym opcję szybkiego podglądu przydatną tuż przed zastosowaniem materiałów. Produkt oferuje również sprawniejsze organizowanie informacji, czasu użytkownika oraz wyższą niezawodność i ochronę przed spamem. Office Professional 2007 oferuje ulepszone narzędzia, w tym ułatwiające wykonywanie standardowych czynności, co pozwala zaoszczędzić wiele czasu, a także możliwość efektywniejszej analizy danych dzięki różnym formom wizualizacji danych. Zestaw pozawala tworzyć dokumenty prezentacje lub inne materiały posiadające przyjemny, efektowny wygląd zgodny ze stylistyką stosowaną przez daną firmę. Produkt umożliwia zapisywanie dokumentów w formatach PDF i XPS po zainstalowaniu specjalnego dodatku.
Liczba użytkowników
1
Liczba stanowisk
2
Wersja językowa
polska
Wymagania systemowe
Microsoft Windows Server 2003 SP1 Microsoft Windows Vista Microsoft Windows XP SP2
Wymagania sprzętowe
Procesor 500 MHz ? Pamięć operacyjna 256 MB ? Wolne miejsce 2 GB ? Urządzenia peryferyjne Mysz Dostęp do internetu Monitor 1024x768 Napęd CD Klawiatura ? Inne Tablet PC wraz z odpowiednim oprogramowaniem do korzystania z funkcji pisma odręcznego ? Optymalne wymagania sprzętowe Pamięć operacyjna 1024 MB Procesor 1 GHz
Informacje dodatkowe
NA Produkt Wystawiamy Fakturę Vat Marża 0%